Monday, February 8, 2010

ceritaku ari ni...

bahagianya melihat orang lain mempunyai anak-anak yang comel2..tp aku..emmm ntahla..mybe bukan rezki kami lagik..bulan 3 ni akan cukupla dua tahun kami melayari kehidupan berumahtangga..bahagia sekali bila bersama suami yang kita sayang..moga2 jodoh kami hingga ke akhir hayat..aminnn...



hidup berumahtangga ni mmg banyak cabarannya..harus kita tempuhi juga walau apa rintangan yang datang..em paling ku tak suka bila org tanya pasal anak..mcm mana la aku nk jwb ni..aku semyum jelah..nasib baik kedua2 belah keluarga tak bising2..mereka faham kot atau tak mau aku terase hati..

emm paling tak best bila ikut majlis dinner yg dianjurkan oleh company abang..masing2 mendukung anak..alahai lemah luluh hati aku melihatnya..rasa cam sedih la plak kan..tp aku tumpang gembira la bila tgk dorg2 ni bahagia..moga satu hari nati ader sinar cahaya cinta untuk aku dan abang..

tp aku tahu ader hikmah disebalik semua ni..moga2 Allah mendengar dan memakbulkan doa yang kami pohon selama ni...aminnn..

No comments:

Kuala Lumpur

Lawa tak ni? langsung dr opis ku..heheh..ari2 dpt tgk menara berkembar..kl tower..hemm..begitulah..hidup di kota metripolitan yang serba sib...