kawan-kawan..

Friday, March 11, 2011

Makaroni Bakar lagi...



selamat pagi jumaat blaka..camne sihat ke pagi ni? em kat sini mendung la..baru je pas ujan ni..sejuk jer rasa..baru jer pas basuh kain, kemas umah..emm..sarapan pun dah lepas..kita buat laksam ari ni..sedap betul..lama dah tak makan..asyik beli jer..kebetulan ader bhn2 kan..

ok la..ari ni nak citer pasal makaroni bakar stail melayu yg kita selalu buat..ramai la plak member2 opis yg tempah..ari tu ader dua biji skali..sampai ke pagi tak tido..letih betul tapi berbaloi..blehlah tambah2 apa yg patut..rezki jangan di tolak..ye tak..walaupun kerja tapi rasenya sempat la terima tempahan dr kwn2..

em kalo nak respi tgk kt post2 yg lepas pasal makaroni bakar yer..he..he..

Wednesday, March 9, 2011

SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN YANG KETIGA


HEPI ANNIVERSARY TO ME AND ABANG..

ari ni 09032011 genaplah 3 tahun perkahwinan kami..

moga2 ikatan ini kekal hingga akhir hayat kami bersama anak-anak yang cumel2..he..he..dapat sanding sekali lagi..jangan jeles yer..g honeymun baru2 ni..kebetulan plak..apa lagi dptla merasa sanding skali lagi..abaikan tuannya yg semakin tembam tuh..he..he..

pe2 pun moga kasih sayang kita akan kekal hingga akhirnya..seronok ari ni takyah masak..mkn kt kedai jer..pastu buat kek baldu merah utk mkn sama2..best2..

Tuesday, March 8, 2011

SELAMAT HARI LAHIR SAYANG...


8 MAC 1981---lahirnya buah hati kesayanganku..selamat hari lahir sayang..moga dirimu semakin matang, panjang umur n murah rezki sokmo yer..emm sayang selalu..dah cukup 30 tahun sayang..dah semakin t..  

opss..jangan mare ek..ayang gurau2 jek..camne? suka tak hadiah yg ayang bagi tu..he..he..hadiahnya rahsia yer..hanya kita jer yg tau..seronok tgk abg suka makan kek tu..nanti ayang buat lagi..em ari2 mkn kek ni..karang semakin debab susahla bang..he..he..(gambar kek nati kita buh len kali)

em pe2 pun ayang bahagia hidup gn abang..walaupun kita belum dikurniakan cahaya mata namun hidup kita masih lagi bahagia..insya Allah satu waktu nanti ader rezki buat kita berdua..doa banyak2 yer..em korang yg baca post ni pun tolong doakan kami jugak yer..aminn..