kawan-kawan..

Saturday, March 9, 2013

5 tahun.. 9 Mac 2008

Yer..lima tahun..ader org kata masih baru lagi..ader org kata lama dah..terpulanglah..korang rase lama ke baru..ntahla..i rase macam baru jer kawin..teringat lagi kenangan masa kawin dulu..masa tu nak kawin pd 8 mac tapi dpt tau hari ngundi jatuh pada tarikh tu..terus anjak tarikh pada 9 Mac 2008..




Jam 9 pagi g masjid utk akad nikah..jauh skit dgn umah..pastu balik ambik gambar kt umah n pastu tghari sanding..meriah tul rase time tuh..ramai tul orang mai mase tuh..kebetulan plak semua balik kampung sbb nak ngundi kan..emmm kenangan tul..

Tapi cik kak n cik somi tak baper sihat la..nak buat kek pun tak larat..nak masak pun tak mampu..masih lagi pening2..migrain kot..ntahla..takpe sayang..nati ayang masak bila ayang dah sembuh k..kita g jalan2 nati bulan 4 k..he..he..

Pe2 pun ayang sayang abang sgt2..moga ikatan perkahwinan kita kekal hingga ke syurga n dpt anak ramai..abang nak anak ramai kan..insya Allah sayang..aaminn

Friday, March 8, 2013

Selamat Ulangtahun Kelahiran Sayangku...

hubby, bapa mertua n ibu mertuaku... ;-)

Salam Jumaat yg mulia..ari ni 8 Mac 2013..genapla usia abangku yg ke 32 tahun..huhu..muda lagi tu bang..32 ker 33 ek? lupa la..eh betul la 32..selamat semuanya ya bang..moga cinta kita berkekalan hingga ke syurga..moga panjang umo n murah rezki hendaknyer..n dpt anak yang ramai..huhu..

Em tapi sian la kt abg..demam teruk dari selasa lagi..harap2 ag cepat sembuh..pas mc 2 hari terus g kijer..jgn buat kije banyak sgt tau..nati demam makin teruk..em sayang abang..

Abang dh dpt hadiah awal lagi dr kita..tp ader suprise gak..em bini dia ni pun tak sihat jugak..penin kepala n tak larat nak bangun jer..ntahla naper..huhu..sorila bang, tak mampu nak buat kek..nati kita beli kek k..hubi kijer hujung minggu ni..sian die..