kawan-kawan..

Tuesday, January 29, 2013

Rindu anak saudara ku..he..he..

Salam u olllss...awal masuk blog ari ni..



Ni adik eqah n abg adam dengan ayahlong die..suka la dorang bleh manja2..    ;-)






Adik eqah yang comei tp kuat nangis kalo tak kena gayanya..  he..he..



Rindunya nak jumpa anak saudara ku yg dua org tu..mesti dah besar kan..ha..ha..macam lama betul tak jumpa dorang..padahal...he..he..nanti balik raya cina ni la kita jumpa ek..huhu..x sabar dah ni..nati nak g beli mainan kt dorang..mesti suka tuh..abg adam n adik pikah..dpt mainan dr mok long an ayah longnya.. comei dorang kan..adik ekah tu sama skit gn muka kita masa kecik..ha..ha..perasan x abih la..eii tak sabar nak balik kampung ni....

3 comments:

Fifi Nadhrah said...

comelnye pikah dengan adam..

shahliza81 said...

he..he..mmg comel..manja tul gn ayah long die tuh..

Fifi Nadhrah said...

kalau jauh mesti jarang jumpe..