kawan-kawan..

Sunday, November 8, 2009

citer hari ini....

hari ini aku kluar siasat kes kt kwsan pedalaman skit dr biase..almaklumla kes byk nak kena settle..em penat betul rasanya..bayangkan jam 5 ptg baru kitorang mkn tghari..he..he..dietla konon padahal lapor giler..mcm nak pengsan rasanya..tp nak buat camne dah kije kita kan..

hari ni aku tak p pasar laa..lauk dah ader dlm peti..masak yg tu je laaa..ari ni aku masak kerutup ayam n goreng telur ikan je..penatlah..tak larat nak masak banyak2..ala..lagipun duk dua orng je kan..kalo masak banyak2 kan tak abis plak..em abg pun tak kisah yg penting aku masak..kalo kenyang dah ok la tu..

No comments: