kawan-kawan..

Sunday, November 8, 2009

citer ari ni..



em ni la aku kat tempat kije..em ari ni kluar p siasat kes kat kawasan jauh skit dr bandar..dahla sekarang ni musim ujan..kt tmpat kitorg pergi tuh dah kena banjir tapi dah surut skit..mujurlah ari ni ujan tak lebat sgt..mendung je..kerana nak kejar banyak kes sampaikan tak sempat nak makan tghari..bayangkan kami semua makan tghari pada jam 5 petang..em mcm kebulur plak..pe bleh buat, tuntutan kerja lagipun kt kawasan sana takde la plak kedai2 makan yg ok..

dkat jam 6 ptg barulah sdampai kt umah..em mujur gak takyah singgah pasar..nak masak lauk yg dah ader dlm peti ais je..ari ni aku masak kerutup ayam gn goreng telur ikan je..tak larat nak masak banyak2.lagipun dua org je nak makan..kang tak abis plak kalo masak banyak..lagipun abg tak kisah asalkan aku masak je..dia makan blake yg aku masak..he..he..sayang sungguh kt dia..

No comments: