kawan-kawan..

Saturday, March 9, 2013

5 tahun.. 9 Mac 2008

Yer..lima tahun..ader org kata masih baru lagi..ader org kata lama dah..terpulanglah..korang rase lama ke baru..ntahla..i rase macam baru jer kawin..teringat lagi kenangan masa kawin dulu..masa tu nak kawin pd 8 mac tapi dpt tau hari ngundi jatuh pada tarikh tu..terus anjak tarikh pada 9 Mac 2008..




Jam 9 pagi g masjid utk akad nikah..jauh skit dgn umah..pastu balik ambik gambar kt umah n pastu tghari sanding..meriah tul rase time tuh..ramai tul orang mai mase tuh..kebetulan plak semua balik kampung sbb nak ngundi kan..emmm kenangan tul..

Tapi cik kak n cik somi tak baper sihat la..nak buat kek pun tak larat..nak masak pun tak mampu..masih lagi pening2..migrain kot..ntahla..takpe sayang..nati ayang masak bila ayang dah sembuh k..kita g jalan2 nati bulan 4 k..he..he..

Pe2 pun ayang sayang abang sgt2..moga ikatan perkahwinan kita kekal hingga ke syurga n dpt anak ramai..abang nak anak ramai kan..insya Allah sayang..aaminn

4 comments:

Fifi Nadhrah said...

inshaAllah kak.. saye doakan.. ramai2 baby akak!~

fae said...

PHEWWITTTTTTT....BLEH BERKENALAN...

Shazmie Nadziri said...

salam perkenalan. info yang menarik dan peringatan yang berguna untuk menjalani kehidupan.

jika tidak keberatan, jemput like page saya:

https://www.facebook.com/MudaBertenagaCeria?fref=ts

dan juga blog:

http://mudabertenaga.blogspot.com

y@t said...

masanye kan tiba jgk...jgn putus asa..chaiyok~!!!