kawan-kawan..

Saturday, February 25, 2012

SELAMAT TAHUN BARU..2012..

SALAM...

Rasanya belum terlewat lagi utk ucapkan selamat tahun baru 2012..lama betul tak update blog ni..virus M melanda dan dengan kebizian di tempat kerja membataskan sikit acara utk mengarang di sini..

Nampaknya sepanjang tahun 2012 ni macam2 perkara berlaku..ni baru bulan dua..beberapa hari lagi nak masuk bulan 3..cepat betul masa berlalu yer..

Pe pun yang terjadi..hidup mesti diteruskan k..sentiasa hepi dalam apa jua perkara..no stress2 k..

cantik kan sunrise kt cherating ni..lepas subuh terus turun dr bilik utk menikmati keindahan ciptaan Illahi..mmg cantik sgt2...Subhanallah...




     ni plak sesaje je ambik gambar bayang2 sendiri..he..he..

No comments: