kawan-kawan..

Friday, March 11, 2011

Makaroni Bakar lagi...



selamat pagi jumaat blaka..camne sihat ke pagi ni? em kat sini mendung la..baru je pas ujan ni..sejuk jer rasa..baru jer pas basuh kain, kemas umah..emm..sarapan pun dah lepas..kita buat laksam ari ni..sedap betul..lama dah tak makan..asyik beli jer..kebetulan ader bhn2 kan..

ok la..ari ni nak citer pasal makaroni bakar stail melayu yg kita selalu buat..ramai la plak member2 opis yg tempah..ari tu ader dua biji skali..sampai ke pagi tak tido..letih betul tapi berbaloi..blehlah tambah2 apa yg patut..rezki jangan di tolak..ye tak..walaupun kerja tapi rasenya sempat la terima tempahan dr kwn2..

em kalo nak respi tgk kt post2 yg lepas pasal makaroni bakar yer..he..he..

1 comment:

DJ Dayang said...

salam shahliza...

trm ksh yer krn sudi mencube resepi Cakey Brownies akak pd bln lps. akak br prasan komen dari shahliza time akak nk buat bronis tadi...hehe. Jangan segan2 untuk meninggalkan jejak di rmh lagi tau...tqvm