kawan-kawan..

Sunday, July 12, 2009

love cooking..

aku suka sangat memasak..em kalo dah suka masak mesti suka makan..he..he.. tgklah tuan punya badan plak..sejak kecil lagik aku suka masak memasak ni..kecik2 dulu biaselah main masak2 kat tepi rumah..

kalo ader rancangan masak kt tv aku mmg suka sgt tgk..pe lagik salin je lah kije..banyak gak la buku resepi aku..he..he..kebanyakkan aku try mmg menjadiklaaa..kadang2 bila dah selalu masak ni sampai tak tahu nak masak pe..my hubby plak selalu menyindirla..maklum je lah buku resepi banyak sampai tak tau nak try yg mana..

kadang2 hari minggu, my hubby demandlah nak makan itu,. nak makan ini..nasi beriani la...laksa laa, sate la..nasi kerabu laa..emm nasi kerabu dah jadik fev dia la plak skrg ni..dulu tak suka sbb ader budu tp sekarang dah jd fev..

em seronok plak citer bab makanan ni..tetiba lapor la plak...em nak carik makanan dulu la..lapor..nati sambung lagik..

No comments: